Πέμπτη 30 Απριλίου 2015

Φωτογραφία του χρήστη Διαδρομές Τέχνης.
Απο την βραδιά παρουσίασης  του ποιηικού λευκώματος ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ που κυκλοφόρησαν οι ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΕΧΝΗΣ 
ΣΤΟΥ ΦΕΓΓΑΡΙΟΥ ΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ (της Ντόρας Μανατάκη)..

Στου φεγγαριου την αγκαλιά
στην ασημένια του ποδιά
Άφησα ένα δάκρυ
Πλησίαζαν μεσάνυχτα
Κι ονειροπόλα έγερνα
Σ’ ενός βράχου την άκρη
Γλίστρησε απ’ τα μάτια μου
Κι έπεσε σαν αστέρι
Πριν ακουμπήσει απαλά
Στ’ αγγέλου μου το χέρι
-Πού θα το πας τον ρώτησα
Ειν ένα δάκρυ πόνου
Φυλακισμένο στην καρδιά
Δεν τα’ άφησα ποτέ να βγει
Στο πέρασμα του χρόνου…
Είν' ένα δάκρυ που κυλά
για του πολέμου την φωτιά
για του φτωχού την πείνα
για κάθε μάνα που λυγά
σ ενός παιδιού το μνήμα
για το μικρό το ορφανό
που μια αγκαλιά δεν έχει
και που τις νύχτες του βουβά
το μαξιλάρι βρέχει...
Έσκυψε, εγονάτισε
μου σφιξε το χέρι
και άφησε το δάκρυ μου
να γίνει έν' αστέρι....
και με φωνή αργόσυρτη
ουράνια και θεία
σιγοψιθύρισε γλυκά....
-Όλα τα’ αστέρια εκεί ψηλά
Που λάμπουν σαν διαμάντια
Έχουν κυλήσει αργά, καυτά
Από χιλιάδες μάτια
Ένα απ αυτά, απ’ αύριο
Θα ‘ναι και το δικό σου
Να το κοιτάζεις και να λες
Πως είν’ το μυστικό σου!
-Φεγγάρι μου φυλάκισε
το δάκρυ το καυτό μου
στο μακρινό ταξίδι σου
πάρε το μυστικό μου....!!!
Ντόρα Μανατάκη

απο την χθεσινή παρουσίαση του ποιητικού / εικαστικού/ λευκώματος ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ στον φιλόξενο χώρο ΑΛΙΚΟ που διωργανωσαν οι Διαδρομές Τέχνης.
 — με το χρήστη Niki Papoulakou και 3 ακόμη στην τοποθεσία Άλικο / Aliko.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΑΣ